10 Ocak 2013

İşte Benim Minicik Kuzum



İşte Benim Blogumu Açma Sebebim

Onunla ilgili anlatacak çok şey var. Onu ne kadar çok sevdiğimi mi, ona baktığımda hissettiklerimi mi, bütün gün sık sık sarılsamda nasıl doyamadığımı mı, bazen kızıp sonra nasıl olurda kızarsın diye üzüldüğümü mü? Hangisini anlatayım.
Tam 2,5 yıl oldu geleli. Keşke daha önce gelseydi diyorum ama sanırım en iyi zamanda geldi. Benim 2. oğlum o. Kız kardeşimin tek oğlu. Tabi benim oğlumun bir kopyası aynı zamanda.
      Adı Engindeniz
Adının anlamını çok iyi taşıyor. Denizi, suyu çok seviyor. Kendisi, güzellik ötesi. Gözler, saçlar herşeyiyle kuzum o benim.
Yaklaşık 2 seneye yakın oldu ona bakmaya başlayalı. Aslında doğduğunda çalışıyordum. Uzun yıllardır çalışıyorum. Demek ki iş hayatını bırakmak için bana da bir sebep gerekiyormuş. Emekli de oldum. Kaç kere bakıcılar bulundu olmadı. Emanet edilecek gibi değil. Ben de o sıralarda işten ayrılmıştım. Kardeşim bakarmısın diye sordu ve bakmaya başladım ona. O günden beri diyebilirim ki 7/24 birlikteyiz. İyiki birlikteyiz. Tabi eşimde emekli olduğu için bakmamda bana çok yardımcı oluyor.
Sonraları büyüdükçe, annesi dışarıdan bir şey yemesin evde yapılırsa yesin diye sıkça söyleyince bende evde, ona kurabiyeler, tatlılar yapmaya başladım. Hep çocuklarıma yapıyordum senelerdir aslında ama Engindeniz için çok daha sık yapmaya başladım. İnternet bu konuda bir derya olduğu için, tarif yaz yap yedir, tarif yaz, yap, yedir. Bir baktım pastalara falan dalmışım. Yaptıklarımda herkes tarafından beğeniliyor. Devam ettim yapmaya.
Bir süre sonra kardeşim neden bir blog açmıyorsun deyince bir isim aramaya başladım. Sonunda yine kardeşimin hatırlatmasıyla Sevdanınsokağı’nı aldım. Onun hikayesi, ise işte burada.
Kısacası Engindeniz, benim bu blogu açmama sebep kuzudur. İyiki sebep oldu. Hem çok güzel vakit geçiriyorum hem de yaptıklarımı ve zevklerimi paylaşıyorum. Blog yazmak inanılmaz keyifli fakat bir o kadar da zaman istiyor.
İşte KUZUM’un hikayesi de bu.

Kuzuların kuzusu seni çok çok seviyorum. Tatlımmmmmmmmmmmm.

2 yorum :

  1. Maaşallah Allah nazardan saklasın gerçekten tam kuzu :) Bende abimin oğluna hayranım o derece seviyorumki kendi çocuğum olsa o kadar sevemem herhalde :)

    Bu arada keki deneyip beğenmenize çok sevindim.Tabiki yayınlayabilirsiniz :)

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim.Aynı dediğiniz gibi, ancak kendi çocuğunu bu kadar sever insan.

    Bu kek, kek değil pasta gibi. Fotoğraflarını çekmiştim. En kısa zamanda tarifi yayınlayacağım.

    Tekrar ellerinize sağlık

    Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli, şimdiden teşekkür ederim.