12 Haziran 2013

DİREN GEZİ, DİREN ANKARA, DİREN İZMİR, DİREN TÜRKİYE

Pazar günü Taksim gezi parkına saat 16:00'da mitingde direngezi demek için oradaydık. Onlara bir kaç çeşit kek yaptım, elimizden geldiğince yiyecek aldık, götürdük. Oradaki çocuklarımızı sevgi ve saygıyla selamlıyorum. Onların bu gayretine nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorum. Sayelerinde BİR MİLLET uyandı. Sizi çok seviyorum, teşekkür ediyorum. Bizi uyandırdığınız için...

İşte Gezi'nin kekleri ve hükümet bu işi çözene ve geri çekilene kadar kesinlikle bir şey yapmayacağım. Bu eylem bizim istediğimiz şekilde sonuçlanana kadar bloguma hiç bir pasta veya kek fotoğrafı koymayacağım.

                                          İşte son Gezi keklerim...


ÇÜNKÜ BU BLOG DİRENİYOR...



Diren Gezi Parkı, oğlumla birlikte sizinleyiz. Çocuklarım için, sizin için, Türk gençliği için, yeni doğanlar için yanınızdayız, yanınızda olmaya devam edeceğiz...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli, şimdiden teşekkür ederim.