3 Haziran 2013

BU BLOG DİRENİYOR, DİRENECEK

                              BU BLOG DİRENİYOR, DİRENECEK



TAKSİM GEZİ PARKI, BEŞİKTAŞ, ANKARA, İZMİR, ADANA

Türkiye'nin daha bir çok yeri,  sizin yanınızdayım, sizinle gurur duyuyorum.
BU MİLLET UYANDI, TAM HERŞEY BİTTİ DERKEN ÜLKEM ÇOK GÜZEL BİR   DERS
VERDİ,

BAHÇEŞEHİR'DEN HERGECE YÜRÜYORUM, BENDE BURADAYIM.



Bu görüntülere kayıtsız kalanlara söyleyecek söz bulamıyorum. Haklarımızı, isteklerimizi belirtmek için yaptığımız eylemler karşısında ölüm gördük, yaralılar gördük, kan gördük. Bu nasıl bir diktatörlüktür.
Bloglardan tepki geleceğini düşünürken baktım kimsenin sesi çıkmıyor. Herkes takipçi sayısını arttırmak için durmadan yazıyor, fotolar yayınlıyor ama insanlara yapılan bu zulüm fotoğraflarına gelince kimsede tık yok. Bazı arkadaşlar bloglarında direnmeye devam ediyor, hepsine teşekkür ediyorum.
Benimde DİRENMEM devam edecek. Bu eylemin arkasında olduğum için üyelikten çıkmak isteyenler buyursunlar çıksınlar ve beni lütfen bloglarından çıkarsınlar...


 

http://herseydenkonusmali.blogspot.com/2013/06/bu-yaz-benden-suspus-olan-tum.html

Bu Yazı Benden Suspus Olan Tüm Bloggerlara Gelsin! Neredesiniz?

Blog yazmaya sesimi duyurabilmek, fikirlerimi paylaşabilmek ve benimle aynı şeyleri yapmak isteyen bir grup içerisinde olmak için başladım. 6 aydır yazıyorum ve her gün onlarca yeni postta, ojeler, ayakkabılar, parfümler, elbiseler görerek bilgileniyordum. Müthiş bir mecra burası diyordum taaa ki 2 gün öncesine kadar. Herkes ortadan kayboldu.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli, şimdiden teşekkür ederim.